Використовуючи нові підходи до організації навчально-виховного /Files/images/Рисунок20.jpgпроцесу педагогічний колектив/Files/images/Рисунок23.jpg взяв на озброєння один із кращих здобутків педагогічної науки — творчу спадщину В.О.Сухомлинського. Чому імпонує саме педагогічна школа В.О.Сухомлинського? Що ж найголовніше було в його житті? Звичайно любов до дітей.


Саме у В.О. Сухомлинського ми навчилися робити подорожі до джерел рідного слова створивши гурток “Туристичними стежинами”. З 2000 році в дитячому садочку розпочала роботу педагогічна майстерня “Творче в/Files/images/Рисунок22.jpgпровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в практику роботи”.

/Files/images/Рисунок24.jpg Яка розробляє свою технологію нестандартної організованої діяльності з дітьми, уроків мислення, занять-подорожей, дослідницько-пошукову роботу, вчить дітей любити природу та спілкуватися з нею

/Files/images/DSCN1644.JPGДля більш ефективної роботи в дитячому закладі було створено шість стежин у природу: до саду, до лугу, до поля, квітника, водойми, а також „Куточок мрії». Кожна група в нас особлива, ясельні групи — це сенсорне виховання, а садові мають кожна свій напрямок: є у нас і „Кімната Думок», „Кімната Казок», Агролабораторія, “Я і Всесвіт”./Files/images/8.jpg

«Світ вступає у вік людини» - у цих простих словах В.О. Сухомлинський виражає свою віру в найсвятіше – дітей.

/Files/images/сс.jpgУ Базовому компоненті дошкільної освіти України на перший план виступає дитина, бо саме дитина є тим суб’єктом виховання яка несе в собі життєві бажання, щирі людські почуття, потреби, власні світогляди.

Тому творчий досвід В.О. Сухомлинського став актуальним для педагогів нашого закладу в роботі з дітьми дошкільного віку. /Files/images/Рисунок25.jpgПереймаючи досвід роботи з найменшим поколінням ми зрозуміли глибину сутності концепції виховання Сухомлинським, пізнання світу починається для малих дітей з пізнання людини./Files/images/Рисунок26.jpg

Ми глибоко переконані, що Сухомлинський бачив усе на перед, все що він говорив, писав, застосовував на практиці відповідає сьогоденню, воно навколо нас, в повсякденній педагогічній лабораторії наших вихованців.

/Files/images/Рисунок27.jpgНайважливішим джерелом розвитку своїх вихованців, формування у них екологічної свідомості, наші вихователі вважають природу, адже серед природи легше думається, краще фантазувати, швидше добираються слова.

Створивши на території закладу «стежини творчості» вихователі протягом року організовують з дітьми оглядові екскурсії по стежинах, де діти вчаться бачити зміни в природі протягом року./Files/images/Рисунок3.jpg

Від задоволення в туристичних походах за межі закладу вихователі з дітьми створюють власну казку з розповідями і малюнками, які зібрали у чотири альбоми «Зима», «Весна», «Літо», «Осінь».

/Files/images/DSCN1648.JPGЕкологічна стежина, яка розмістилась на території закладу вчить малят берегти та збільшувати природне довкілля, і тому акції весною «Зелений паросток», та родинні дні «Посади дерево і кущ нехай милується дитина красою рідної землі» зближують роботу закладу у вихованні найменших.

/Files/images/storya/summer_animation_23.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1483

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.