Використовуючи нові підходи до організації навчально-виховного
процесу педагогічний колектив
взяв на озброєння один із кращих здобутків педагогічної науки — творчу спадщину В.О.Сухомлинського. Чому імпонує саме педагогічна школа В.О.Сухомлинського? Що ж найголовніше було в його житті? Звичайно любов до дітей.
Саме у В.О. Сухомлинського ми навчилися робити подорожі до джерел рідного слова створивши гурток “Туристичними стежинами”. З 2000 році в дитячому садочку розпочала роботу педагогічна майстерня “Творче в
провадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в практику роботи”.
Яка розробляє свою технологію нестандартної організованої діяльності з дітьми, уроків мислення, занять-подорожей, дослідницько-пошукову роботу, вчить дітей любити природу та спілкуватися з нею
Для більш ефективної роботи в дитячому закладі було створено шість стежин у природу: до саду, до лугу, до поля, квітника, водойми, а також „Куточок мрії». Кожна група в нас особлива, ясельні групи — це сенсорне виховання, а садові мають кожна свій напрямок: є у нас і „Кімната Думок», „Кімната Казок», Агролабораторія, “Я і Всесвіт”.
«Світ вступає у вік людини» - у цих простих словах В.О. Сухомлинський виражає свою віру в найсвятіше – дітей.
У Базовому компоненті дошкільної освіти України на перший план виступає дитина, бо саме дитина є тим суб’єктом виховання яка несе в собі життєві бажання, щирі людські почуття, потреби, власні світогляди.
Тому творчий досвід В.О. Сухомлинського став актуальним для педагогів нашого закладу в роботі з дітьми дошкільного віку.
Переймаючи досвід роботи з найменшим поколінням ми зрозуміли глибину сутності концепції виховання Сухомлинським, пізнання світу починається для малих дітей з пізнання людини.
Ми глибоко переконані, що Сухомлинський бачив усе на перед, все що він говорив, писав, застосовував на практиці відповідає сьогоденню, воно навколо нас, в повсякденній педагогічній лабораторії наших вихованців.
Найважливішим джерелом розвитку своїх вихованців, формування у них екологічної свідомості, наші вихователі вважають природу, адже серед природи легше думається, краще фантазувати, швидше добираються слова.
Створивши на території закладу «стежини творчості» вихователі протягом року організовують з дітьми оглядові екскурсії по стежинах, де діти вчаться бачити зміни в природі протягом року.
Від задоволення в туристичних походах за межі закладу вихователі з дітьми створюють власну казку з розповідями і малюнками, які зібрали у чотири альбоми «Зима», «Весна», «Літо», «Осінь».
Екологічна стежина, яка розмістилась на території закладу вчить малят берегти та збільшувати природне довкілля, і тому акції весною «Зелений паросток», та родинні дні «Посади дерево і кущ нехай милується дитина красою рідної землі» зближують роботу закладу у вихованні найменших.
Коментарi