/Files/images/movlennya/0_8d559_c0c797a6_L.png

Історія виникнення дошкільного навчального закладу (ясла - садок) комбінованого типу "Теремок"

Сонечком зігрітий,
Потопає в квітах:
ромашках, дзвіночках,
рідний наш садочок-
Терем-Теремочок./Files/images/ю.jpg

Не в такому вже далекому минулому на околиці Борисполя ріс старий фруктовий сад. Старі дерева не спроможні були вже плодоносити й цвісти. Тому рішенням радгоспу «Промінь»: віддати під забудову дитячого садка СУ-9 землю , зустріло підтримку міської ради: буде розквітати ця родюча земля...дитячими усмішками й наливатися соковитим лементом дітлахів. Отже у 1963 році була закладена перша цеглина нової споруди і покладена остання в 1965 році. У 1965 році введений в експлуатацію дошкільний навчальний заклад ясла-садок комбінованого типу «Теремок» проектною потужністю розрахований на 6 груп. ( 2 ясельні, 4 садові) -140 дітей/Files/images/ии.jpg

Перша завідуюча садочка - Коваль Тамара Олександрівна.Коли Тамару Олександрівну сватали завідуючою за цей дитячий садок, вона працювала секретарем Бориспільського райкому комсомолу, вагалась недовго. Беручка, співуча,енергійна, молода знала: нікого копіювати не буде, шукатиме своє. І знайшла! Весь навчально - виховний процес вибудовувала по зернинці. Не сама з колективом однодумців. Дуже шанувала свій колектив, творила його прискіпливо. І найпершою умовою відбору була любов до дітей. Тому першим хто переступив поріг привітного «Теремочка» і вирішив віддати своє серце дітям, були вихователі: Салікова В.В,Воробйова В.В., Кожушко А.С., Попова О.М., ЩербенкоТ.М.,Сайко Г.М. Надійними помічниками вихователів стали няні: Константінова Ю.М. КовальЄ.Т., Бількова Г.Т., Юрченко Г.Й., Антипенко М.П.

/Files/images/иии.jpgАвторитет «Теремок» завоював відразу. Адже довірити найдорожче- дітей у надійні руки,стало рішенням працівників «Укргазбуд». Успіх творців газових магістралей багато в чому залежав від того, наскільки вони були спокійні за виховання і навчання своїх дітей. Специфіка навчально-виховної роботи «Теремка» відрізнялась від роботи інших садочків міста Борисполя: увагою, любов'ю й турботою. Вихователі замінили «неповну» сім'ю дітям батьків-трасовиків.

Другою мамою для малят стала медсестра Бурякова Галина Іванівна. Вона з першого дня роботи садочка стала вірним помічником багатьом: знала всі особливості здоров׳я кожного вихованця, вміло могла надати необхідну медичну допомогу та консультацію для батьків./Files/images/Изображение 024.jpg

Смачно «по - домашньому» для малечі готувалися страви.Адже в процесі ретельного відбору до цієї роботи були допущені люди, які не тільки досконало знали технологію приготування страв, але і підходили до неї творчо. Це були: Коваль Галина Федорівна, Мозирко Марія Федорівна.

/Files/images/м.jpgМетодичну допомогу вихователям у підготовці до занять надавала вихователь-методист Мелешко А.І. Ініціативна, творча, відверта й одночасно принципова.Першочерговим завданням цього колективу було виховання фізично- розвиненої особистості. Їх турбував стан фізичного здоров'я своїх вихованців. В садочку були створені всі умови, щоб діти змалку дбали про своє фізичне здоров'я та вдосконалення. Для розв'язання цієї проблеми в садочку в 1966 році було створено спортивний майданчик, який оснастили різними спорт знаряддями й спорудами./Files/images/ип.jpg Над вирішенням фізкультурно - виховних завдань поглиблено працювала Деркач Галина Павлівна. Досвід роботи, систему занять та загартовуючих процедур вивчали педагоги міста. Завдяки наполегливості завідуючої Коваль Т.О., яка домоглася зустрічі з Міністром нафтогазової промисловості тов. Кортуновим С.М., була змінена комплектація штатного розпису дитячої установи, де були введені такі додаткові одиниці як лікар - педіатр, ним стала Третяк Л.П. та два кухаря.

/Files/images/лл.jpgПізнання краси, потреба в насолоді нею сприяло розвитку естетичного виховання в дитячому садочку . З цією метою були оформлені зі смаком дитячі майданчики, групові кімнати, були придбані красиві іграшки, в достатній кількості дидактичний і будівельний матеріал. Поглиблено над питанням естетичного виховання, художнім словом працювала Сніжко Лідія Федорівна. Засобами художньої мови вона формувала у дошкільнят естетичні почуття та вміння відчувати красу художнього слова.

З перших днів існування дитячого садка відчувався тісний зв'язок із сім' єю./Files/images/пп.jpg Тож протягом багатьох років організовувалися виставки :" Батьки -дітям ", " Тато, мама - творча сім'я" , " Разом із сім'єю " Одна з таких виставок була присвячена року Дитини ( 1979 ). Представлені роботи були виконані майстерно, з великою любов'ю до дітей. Тут були і різні персонажі казок, оповідань, зроблені руками батьків ігри для розвитку мови й мислення. Високо були ці роботи оцінені на Всесоюзному огляді в м. Москві. За них " Теремок " отримав друге місце з усіх 263 можливих. Мрії сягали ще далі: Хотілося довершити своє дітище, зробити його зручнішим і тому вирішено було добудувати в 1978 році спальні. Уже влітку 1980 року діти мали змогу спокійно відпочивати в просторих, теплих світлих спальнях.

В цьому ж 1980 році для подолання недоліків мови дітей була відкрита логопедична група і створений логопедичний кабінет - перший у м. Борисполі.Засновником цього кабінету стала вчитель-дефектолог Стрілець Л.О. В слідуючому році виникла потреба у відкритті другої логопедичної групи. На посаду логопеда була прийнята високоосвічений, кваліфікований, енергійний, ініціативний учитель - логопед Косолап ОльгаТимофіївна, яка 25 років пропрацювала в садочку на цій посаді. Дякуючи її зусиллям логопедичний кабінет кілька разів визнавався кращим у конкурсі логопедичних кабінетів міста. В 2000 році їй присвоєна вища категорія. З кожним роком колектив набирав висоту і вже в 1986 році він був відомий далеко за межами м. Борисполя. Відбулося це все завдяки тому, що в 1985 році в дитячому закладі був створений ансамбль "Неспокійні серця", в якому мали змогу відвести душу, поспілкуватись, поспівати працівники установи. З концертами, агітбригадами гастролювали по всій Київській області. їх дзвінкий спів лунав на сценах і майданчиках Полтави, Ворзеля, Боярки, Броварів./Files/images/Изображение038 002.jpg

За проведену роботу в 1985 році завідуюча Коваль Т.О. була нагороджена значком "Відмінник освіти". В наступному 1986 році при дитячому садочку був відкритий фізіотерапевтичний кабінет.Йому могла позаздрити будь-яка амбулаторія. Вражав, насамперед, широкий набір апаратури для лікування й профілактики захворювань: УВЧ, апарат ультразвукового лікування, дорсенваль, солюкс, лампа - Мініна, інгалятор, кварцові лампи, електрофорез. На посаду медсестри було прийнято Височин Л.І., За її доброту, ласку, професіоналізм полюбили малята та батьки Людмила Іванівна постійний учасник навчально-виховного процесу, цікаво проходили заняття з валеології, де діти дізнавалися про особливості впливу на організм різних випромінювань, які є профілактикою захворювань.

Чомусь так ведеться, що найбільше діти люблять заняття з музики. Це, мабуть, тому, що вкладають муз. керівники у свою роботу душу. Отож надовго в пам'яті поколінь залишаться святкові ранки-зустрічі Нового року, свята Матері, Першого дзвоника, які проводили муз керівники: Зайцева А.В., Талікова В.Г. Цікавою і творчою завжди була робота муз. керівника Литовки С.В. Вона завжди проявляла високий рівень професіоналізму, майстерності, ініціативи, творчості, який примушував жюрі присуджувати на різних конкурсах призові місця. За це було їй присвоєно вишу кваліфікаційну категорію.

/Files/images/тт.jpgНа народний календар орієнтувалася і муз. керівник Дехтяренко Н.М. Діти під її керівництвом брали участь у відтворенні народних свят: Стрітення, Маланки, Різдва. Дзвінкі дитячі голоси оспівували щедрість української ниви на святі Урожаю, на святі Праці, благо віщали щедрівками у Свят - вечірніх сімейних врочистостях, перегукувалися веснянками на купальських забавах.

В наш складний час виникла потреба в зміцненні психічного здоров'я дітей. Багато є причин, що утруднюють становлення особистості дитини. Тож у 1991 році було введено посаду практичного психолога, на яку призначили Панкову Л.В. Вона зацікавилась проблемою розвиваючого навчання. Шляхом самоосвіти, особистих досліджень вона допомагала дітям опановувати програму, адаптуватись в умовах сучасного життя.

/Files/images/ььь.jpgУ 2001 році, до садочка прийшов новий психолог Стеценко Т.В., яка в роботі застосовувала нетрадиційні форми роботи, стежила за психічним розвитком дітей підготовки їх до школи.

В 1992 році в дитячому садку з'явився організатор із фізичного виховання. Це була Щербина О. Д. Заняття завжди були цікаві, проводила їх у відповідності до діючої програми та методики. Вихователям теж завжди надавала допомогу у проведенні рухливих ігор, постійно розвивала інтерес до систематичного фізичного удосконалення дітей. На даний момент її роботу продовжує Середа Л.М.

Є у нас такі люди, які світлом дужі полум'ям серця запалюють на добрі діла всіх із ким спілкуються, хто оточує, без них нива освіти була б набагато бідніша. Саме до таких належала Орлова Н.І. більше п'ятнадцяти років присвятила святій справі - формувати людину майбутнього, громадянина України. Уже її випускники приводять своїх діток до садка. Упевнено сіяла в дитячі душі зерна любові до свого народу, його історії, культури, духовності вихователь Яхній Л.Ф.

Постійний творчий пошук Кінаш С.Ф цінується педколективом, батьками. При роботі з вихованцями використовує певні підходи для розвитку пізнавальних функцій: пам'яті, мислення, уяви, уваги./Files/images/Изображение038.jpg

Однією з найцікавіших ділянок в дитячому закладі була і залишається робота із сім'єю,батьками. Представникам родини надана можливість приходити в дитячий садок, коли вони захочуть. Батьки стали рівноправними учасниками занять, свят, вечорів, розваг. Поглиблено над цим питанням працювала вихователь першої категорії Тименко С. В., яка прийшла на роботу в 1990 році. За цей час налагодила дружні стосунки з батьками. Для них працював клуб "Родинна світлиця", де розв'язувалися спільні проблеми. Щороку педсім'я поповнюється й поповнюється молодими силами. З року в рік проблема педагогічних кадрів загострюється. Однак, незважаючи ні на що, освіта - єдина галузь, яка нерозвалилась і функціонує. Це можливо лише завдяки безмірному ентузіазму й оптимізму педагогічних працівників. Адже продовжують працювати і досвідчені педагоги і молоді спеціалісти, серед них високий освітній рівень мають Панкова Л.В., Поліщук А.А, ТименкоС.В., Косолап О.Т., Яценко О.В. Це педагоги з вищою освітою: середню спеціальну мають Момот І.О., Зуй Н.М., Кінаш С.Ф. Молодим спеціалістам поряд із досвідченими працюється легше адже завжди є кому допомогти, порадити.

Більше 14 років пропрацювала в дитячому закладі Горбаченко Л.В., яка прийшла сюди в 1986 році. Основним напрямком у роботі було завдання вплинути на формування особистості через створення предметного середовища в групах. Виховувати дитину не тільки, як носія певної кількості знань, а перш за все, як людини орієнтованої на загальнолюдські цінності, що співпадають з основами народної моралі: совісті, чесності, правдивості, справедливості, скромності.

/Files/images/ьььь.jpgз 1996 року для зміцнення здоров'я дітей було введено штатну одиницю - медсестри - масажиста Кушняренко О.В. Благодійний, позитивний вплив масажу на організм відчули всі малята дитячої установи.

Діти - це найбільша наша цінність. Тому для них у дитячому закладі з 1998 року почали працювати гуртки: "Витинанки", "Флористика", Театральна абетка", "Чомусики". Сьогодні, коли стоїть завдання розбудови української освіти, педагогам-дошкільникам є над чим працювати. Найменшим нашим громадянам вони мають давати не лише певні знання, а й виховувати в них почуття націоналізму, патріотизму, формувати громадянську свідомість, гуманістичний світогляд, це є основним напрямком роботи вихователя Волошиної В.В., яка прийшла до садочка в 1994 році.

Дійсно вивчення українознавства - це одне з найважливіших завдань оновлення змісту освіти. Його вихователі поєднали з краєзнавчою роботою: виготовили підбірку матеріалів та альбомів "Бориспіль. Минуле й майбутнє". Вирішено було створити "Бабусину світлицю", щоб передати молодому поколінню згадку про те, якого ми роду-племені, щоб юні души не порожніли і прадавні корені історії, традиції й побуту не загинули. З горищ і скринь "перебралися" до садочка речі домашнього вжитку: посуд, прядка, національне вбрання, рогачі. А організаторами цієї справи стали вихователі з багатим життєвим і професійним досвідом - Поліщук А.А. і Момот І.О., які працюють тут з 1985 року.

Близько 17 років пройшло з того часу, коли наш педагогічний колектив прийшов новий молодий спеціаліст - старша медична сестра Скачкова С.Ю.Важко уявити людину, яка б змогла бути конкурентом їй у всьому. Енергійна, чуйна, відверта, прекрасний спеціаліст. Вміє швидко й правильно прийняти рішення. Тому часто можна побачити біля неї колег, яким вона може завжди допомогти порадою. Свою роботу будує в тісній співпраці із сім'єю. Учить батьків берегти здоров'я своїх дітей і тому широко пропагує превентивне виховання. Ще вона є активним учасником усіх заходів, через це

її добре знають і за межами "Теремка".

В 2000 році естафету завідуюча Коваль Т.О. передала своїй вірній помічниці - методисту Пайковій Л.В. Лариса Володимирівна молода за віком, та навчитися у неї можуть і старші. Не можна сказати, що саме привело її сюди 28 років назад - талант чи покликання. Вона сама відвідувала цей заклад ще дитиною. Прийшла після педучилища у 1982 році в дитячий садок, зарахували вихователем. Згуртувала навколо себе малят. Отоді справді відчула, кому вона потрібна, навчалася далі. У 1986 році була призначена на посаду методиста. У 1988 році закінчила педінститут. Тепер має, що передати іншим. Найвизначніша її риса -працьовитість. Біля неї працюють всі від методиста до двірника. Узагалі, працьовитість - риса всього педагогічного колективу. Стає традицією: напередодні початку навчального року колектив збирається, щоб обговорити освітянські проблеми, проаналізувати попередню діяльність, визначити напрямки роботи на наступний рік.Величезні, почесні і в той же час нелегкі завдання стоять сьогодні перед дошкільниками. Вони покликані в дуже стислі строки закласти зерна високої моральності, гуманності, творчості. І тому вирішили звернутись до витоків, першоджерел національної педагогіки, а вона має різноманітні школи, кожна з яких має право на існування, ґрунтується на наукових здобутках великих педагогів минулого. Інноваційні процеси в навчальних закладах - вимога часу. Не можна йти вперед, відкидаючи набутки минулого./Files/images/Изображение038 001.jpg

Використовуючи нові підходи до організації навчально-виховного процесу педагогічний колектив взяв на озброєння один із кращих здобутків педагогічної науки - творчу спадщину В.О.Сухомлинського. Чому імпонує саме педагогічна школа Сухомлинського? Що ж найголовніше було в його житті?Звичайно, любов до дітей. Саме з любові до людей, до життя народжується особистість. В.О. Сухомлинський творив у своїй школі країну дитинства, оберігав її від негод, як ніжну квітку. Адже дитинство завжди

потребує особливої уваги і ніжності, обережності, Він прагнув, щоб діти стали людьми наділеними найкращими рисами: добротою, щедрістю, вимогливістю до себе і товаришів, справедливістю й чесністю. Педагог несе відповідальність до виховання у дітей любові до мови, природи, духовних надбань. У педагогічній роботі нам допомагають його розповіді про поле, ліс, річку.Саме у В.О.Сухомлинського ми навчилися робити подорожі до джерел рідного слова, адже він доводить, яке велике значення має спілкування дітей з природою у розвитку їхнього мовлення, мислення, уяви, поетичному сприйманні навколишнього світу, в розумінні краси. Тож у 2000 році розпочала в дитячому садочку свою роботу педагогічна майстерня "Творче впровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в практику роботи".План роботи цієї майстерні був розроблений методистом Яценко О.В., людиною творчою, завзятою. Вона організувала педагогічний колектив, підтримувала ініціативу й творчість кожного.Розробляли й втілювали ідеї В.О.Сухомлинського в практику роботи всі спільно. Безперечно, педагогічний колектив вивчає багато передових досвідів міста, знайомиться з новинками, але розробляє свою технологію нестандартних занять, уроків мислення, занять - подорожей, дослідницькі роботи, вчить дітей любити природу спілкуватись з нею. Уроки розвитку духовної культури проводять не в 4 стінах, а серед невичерпної краси природи.

Для більш ефективної роботи в дитячому закладі було створено шість стежин природу: до саду, до лугу, до поля, квітника, водойми, а також „Куточок мрії".Над створенням цих стежин працювали разом всі вихователі, батьки, діти і помічники вихователів. Вже дванадцять років пильно приглядаємося до педагогічної мудрості В.О.Сухомлинського й осмислюємо ідею вченого, що навчання повинно бути осяяне фантазією, красою природи, людських взаємин, словесною творчістю. Усе те, що він говорив, про що писав і як застосовував на практиці відповідає сьогоденню. Педагогічний колектив узяв це у свою творчу лабораторію і позитивного вже дуже багато.

Всі цікавляться новими технологіями, методиками, секретами творчих знахідок, ш мш прості: треба любити дітей, треба вміти любити дітей, щоб перетворити дитячий допаїшмвиж заклад в „Школу радості під голубим небом", в світлий храм дитино і людинолюбства, щоб кожна дитина відчула, що її зустрічають із радістю.

Мірилом морально-естетичних якостей особистості, її краси, духовного багатства є її ставлення до історії народу, Батьківщини. Тому була створена „Світлиця" - місце, де зібрані етнографічні матеріали, посуд, предмети вжитку, макет української хати з атрибутами. Саме тут діти думками, душею можуть повернутися в минуле, відчути його незбагненну красу.

Багаторічний досвід показав, що в свідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками через казкові образи.Тому в 2002 році відкрила свої двері дітям „Кімната казок" якою опікувалася педагог за покликанням з 20 річним стажем роботи Щербак Л.М. Тут діти знаходять глибоке задоволення зустрічаючись з казковими героями, які є втіленням Добра і Зла і виявляють своє особисте ставлення до гарного і поганого. ЇЇ роботу продовжує вихователь Веклич В.М.. адже казка, гра, фантазія – животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і прагнень.

Ніколи не забудеться та хвилина, коли перший раз у 2003 році діти потрапили в „ Агро лабораторію".Створена вона під вмілим керівництвом Лисиці Л.М. Саме тут діти можуть цілий рік спостерігати за вирощуванням, сівбою та збором культурних рослин. Малятам відкривається краса людини-трудівника. Педагог взяла за основу своєї діяльності тезу В,О, Сухомлинського: « Природа – джерело доброти». Продовжує справу Лисиці Л.М. вихователь Міценко О.В., яка стверджує, що лише дбайливим ставленням до природи можна викликати у малюків справжні, добрі почуття

2004 рік став початком створення першої дитячої бібліотеки - „Золотої бібліотеки дитинства" - „Кімната Думок». Ініціатором створення стала Таценко З.І..; вона вважає, що саме з книжки починається самовиховання і індивідуальне духовне життя. З задоволенням продовжує її роботу вихователь Піліпінчук О.М.. Вона впевнена, що веде за руку своїх вихованців цим осередком культури, де панують чотири культи: культ Батьківщини, культ Людини; культ книжки і культ рідного слова.

Ясельна група - це - сенсорне виховання. Вихователь Діденко Н.Г. працює над збагаченням різнобічного розвитку малят саме завдяки сенсорному вихованню, Обладнавши ігрові та навчальні зони сучасним ігровим дидактичним обладнанням.

З 2006 року малюки впевнено крокують в світ космосу з вихователями Волошиною В.В. та Борщенко В.В. Діти з задоволенням вивчають планети сонячної системи, таємниці безмежного Космосу. /Files/images/Изображение038 003.jpg

Продовжують розпочату справу Поліщук А.А., Момот І,О. з питань народознавства у 2009 році вихователь Гунько Г.А. Вона вважає, що саме відродження духовного, морального обличчя малого Українця дасть кожному дорослому, який причетний до великої справи відчувати себе відповідальним за долю України .

У 2009 році виникла ідея створення гуртка „Стежинами рідного краю". Керівник гуртка Таценко З.І.. Саме тут домагаються, щоб кругозір дитини поступово розширювався від рідних стін, полів і лісів до картин природи і життя нашої Вітчизни і всієї Землі. У 2008 - 2009 році вже почали збирати матеріали, щоб створити „Книгу Природи" та „Книгу Праці". До них ввійшли роботи дітей, дитячі оповідання та фотоматеріали, які показують прагнення дітей, педагогів виразити себе, свій духовний світ.Тому нині йде робота над узагальненням нашого досвіду для того щоб наші колеги могли використовуватися в своїй роботі.

В дошкільному закладі працює майстерня для педагогів міста по впровадженню Базового компонента Сфера Природа, субсфера „Природа - планети Земля", використовуючи спадщину В.О. Сухомлинського.В „Теремку" проводяться цікаві методичні обєднання, педагогічні ради, семінари: „Людина серед людей" - шлях від морального поняття до морального переконання за В.О. Сухомлинським; „Від екології природи до екології душі" тематичні вечори „З чого починається громадянин";"З думками про майбутнє" методичні місячники „Все починається з добра"-, весняний тур „Зелений паросток України" - де активну участь взяли діти, батьки, вихователі по озелененню і благоустрою територій, яке закінчилось святом весняного деревонасадження; „Свято матері" - було приурочено матерям всього мікрорайону на яке були запрошені гості з Бориспільського міськвиконкому та управління освіти. Відбулося свято „ Перлинка Теремка" - де разом з батьками боролися діти старших груп у конкурсі за „Міс Перлинка", показуючи свій талант, ерудицію, інтелект у різних видах змагань.Керує методичною службою в ДНЗ „Теремок" вихователь-методист Середа Л.М.За період з 2000 по 2011рр педагоги закладу розробили та систематизували роботу за творчою спадщиною В.О. Сухомлинського а саме:

- план екскурсій в природу протягом року з дітьми старшого дошкільного віку; план природничо-екологічного виховання дітей;систему роботи по збагаченню мови дітей дошкільного віку; систему

занять за Базовою програмою розвитку дитини «Я у світі»; цикл занять з морально-етичного виховання «Сорок стежин мого життя»; система занять з природничого напрямку «Від екології природи до екології душі»; ілюстрований альбом за творами В.О. Сухомлинського «Від краси слова до краси душі».

Йдучи в ногу з сьогоденням, враховуючи вимоги сучасного життя, колектив творчо втілює в педагогічні процеси доробку педагога гуманіста В.О. Сухомлинського, ведуть дітей стежинами духовності до миру, злагоди, любові, гуманізму. Працює психологічна служба, яку очолює Созонова С.С. Яка працює над проблемою розвиваючого навчання, допомагає дітям опанувати програму. Адаптуватися в умовах сучасного життя. Створює психологічні умови для всебічного розвитку дитини, як інтелектуального, так і фізичного. Сприяє розвитку дитячої творчості, зокрема її складових — фантазії та уяви, психологічні заходи щодо їх розвитку. Створює довірливі відносини між батьками та вихователями. Психолог, як " зв׳язуюча ланка" між вихователем та батьками. Надає консультативні поради батькам і вихователям.Вона намагається допомогти дітям адаптуватися в колективі, подолати дитячі проблеми, приймає активну участь в житті дошкільного закладу.

З 2006року працює вчителем- логопедом Мацкевич Євгенія Василівна яка цікаво, нестандартно проводить заняття по корекції вад мови у дітей .Для підтримки фізичного розвитку у 2010 році у садочку створена кімната "Здоров׳я" де діти вживають кисневі коктейлі, отримують профілактичні процедури: кварцування, УВЧ, крапковий масаж.

Старша медична сестра Скачкова Світлана Юріївна ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, особливу увагу звертає на те, щоб малятам у садочку жилося добре і комфортно, щоб вони уміли свідомо ставитися до свого здоров׳я, дбали про нього . Бережи здоров׳я змалку — це поєднання чотирьох складових: фізичного, психоемоційного, морального і соціального.

Музичний керівник Бурлаченко І.В., творчо, музично-грамотно проводить музичні заняття, розваги, драматизації. Неодноразово наші діти були переможцями в конкурсах „Бориспільські зіроньки" та драматизації казки.

Але попереду нас чекає велика і творча робота, працюємо з материнською ласкою, турботою за майбутнє наших дітей. Проявляємо наполегливість, ініціативу, шукаємо оптимальні шляхи вирішення проблем, є справжніми взірцями для батьків .Наш ДНЗ є дійсно закладом під голубим небом, храмом дитинства - казкою в якій ростуть діти розумними, ввічливими, добрими, вихованими людьми, справжніми патріотами від яких залежить наше майбутнє.

Кiлькiсть переглядiв: 2038

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.